RSS

marți, 30 august 2011

Friptura de vita cu vin si suc de rosii

Sambata a fost ziua preparatelor din carne de vita. Ptr ca bucata de pulpa a fost mai marisoara, am facut ciorbita de vacuta dreasa cu ou iar din restul am facut o fripturica, care a iesit foarte gustoasa.

Ingrediente:
300 g pulpa vitel
delikat
piper
boia iute
sare
oregano
ulei floarea soarelui
suc rosii
usturoi

Carne am transat`o, am condimentat`o, am amestecat`o si cu ulei.. si am pus`o la cuptor cu putina apa.
Am lasat`o la foc potrivit, intorcand`o din cand in cand. Dupa cca 40 min am adaugat 1 paharel de vin rosu (din productia lui tataJ) si am mai lasat 15-20 min.
Am pisat usturoiul si l`am amestecat cu sucul de rosii si cu un praf de piper si sare.
Am adaugat amestecul peste carne si am mai lasat la foc cca 30 min, intorcandu`le pe toate partile.
Am servit alaturi de orez cu legume si rosii uscate.
Pofta buna!

4 comentarii:

Anonim spunea...

mai tu , de dimineata am intrat la tine si nu era nimic nou , acum doua retete , harnicutooooo !!! :):)

FLORY spunea...

Delicioasa fripturica,tare apetisant arata!Pupici!

Simona spunea...

Magduta, uite cine vb.?! Pupici

Simona spunea...

Flory, a fost chiar bun... foarte fraged.. Din pacate Nu foarte aspectos...din cauza vinului a iesit un pic cam inchis la culoare. Pupici