RSS

joi, 19 ianuarie 2012

Supa de fazan

Cel mai tare si mai tare imi place supa cu taitei de casa. Iar supa de fazan... este o minunatie! Precizez ca fazanul provine dintr-o crescatorie, si nu din vanat.

Ingrediente:
1 fazan micut (adica, o fazanita)
2 ceape
2 morcovi
1 pastarnac potrivit
1 telina mica
pasta de rosii
patrunjel
ptr taitei: 1 galbenus, sare, faina cat cuprinde


Mai intai am pregatit taiteii, pentru a avea timp sa se usuce.
Fazanul l-am spalat bine (eu l-am primit gata curatat), apoi l-am parlit pe flacara si l-am frecat cu o mana de malai (si aici s-a rupt pielea de pe fazan!).
Am portionat fazanul si l-am pus la fiert cu putina sare, spumand de cate ori este cazul.
Legumele le-am curatat si taiat bucati marisoare.
Am adaugat legumele si am lasat sa fiarba bine.
Cand legumele si carnea s-au fiert, am scos carnea (o parte am taiat-o bucatele, oprind totusi si bucati mai mari..), iar zeama am strecurat-o de doua ori. Din zarzavatul pe care l-am scos, am taiat doar rondele de morcov pe care le-am adaugat in zeama.
 Cand a inceput sa clocoteasca, am pus taiteii uscati si scuturati de faina.
 Iar dupa ce taiteii au fiert, am adaugat pasta de rosii... (eu am avut la tub, adusa de sora-mea din It, si de care uitasem..)
 Iar dupa cateva clocote, am pus patrunjelul verde tocat marunt.
Ce a iesit?? O NEBUNIE!!
Am servit supa fierbinte, si binenteles cu painica de casa!
Sa aveti pofta! Iar daca va "pica" un fazan in mana... nu-l refuzati! Merita sa-l faceti o supa...

20 comentarii:

Simona spunea...

Vreau si eu o portie, n-am mancat niciodata fazan....!!!

Antonina spunea...

Awww ce bunatate!!! N-am mai mancat fazan de secole! desi fazan am fost de multe ori ;)) Si ce misto arata taiteii!!! Asa pofta mi-ai facut, ca merg sa framant niste aluat!!

Licuta Marin spunea...

Nici nu stiu de cand nu am mai mancat fazan:))?Un adevarat deliciu supita!Pup!

TeoBucatar spunea...

Cred ca a fost grozav fazanul alturi de taieteii aia!Pupici!

Corina spunea...

Cu siguranta a fost tare buna! Pup!

Simona spunea...

Cu mare placere te servesc! Pupici

Simona spunea...

Daca tu ai taiteii, eu vin cu fazanul (mai am unu in congelator!). :) Pupici

Simona spunea...

Asa este, a fost foarte buna. Nici eu n-am mancat multi ani.. la soacra mea am mancat prima oara. Pupici

Simona spunea...

Foarte buna fuse! :) Pup

Simona spunea...

Cu siguranta da! :) Te pup

sara & Miki spunea...

Am primit si eu anul trecut un fazan, dar l-am facut fritura. Ciorba nu am mancat, dar cred ca-i un deliciu. Se vede ca fazaniata ta are ceva grasime. Pup!

Oana spunea...

Cred ca a fost o bunatate de supa. Si eu prefer supa cu taitei de casa, este de mii de ori mai buna!
Pupici!

Simona spunea...

Mai am un fazan pe care vreau sa-l fac friptura. Fazanita a fost cam grasa.. nici n-am oprit toata grasimea :) Pupici

Simona spunea...

Eu supa numai cu taitei de casa o fac. Doar in cazul in care nu am timp sa-i pregatesc, pun taitei de orez (cred ca de vre-o doua ori am facut asa). Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Castronul acela cu ciorba este numai al meu.Imi place fazanul mult de tot.Pupicei multi!

Cristina spunea...

Daca ai stii cat de mult imi place... nu am mancar de vreo 10 ani asa ceva! Pup

Simona spunea...

Ti-l ofer cu placere! Pupici

Simona spunea...

Cristina, cred ca se gaseste in supermarket fazan. Sau, o sursa mai buna, exista o fazanarie la Balta Doamnei... nu stiu in ce conditii comercializeaza, dar ma pot interesa, ca doar sunt in "batatura" meu :) Pupici

dia spunea...

asta da, supa!

Simona spunea...

Adnia, mercic. Te pup!