RSS

luni, 19 septembrie 2011

Snitele din piept de pui cu cascaval

Si din categoria "simplu si usor" mai adaug o reteta de snitele :)

Ingrediente:
2 piepti de pui
100 g cascaval
4 oua
faina
pesmet
ulei
sare
piper
3 cartofi
2 morcovi
150 g unt
Pieptul de pui se taie, se sareaza si se pipereaza. 
Ptr ca am vrut sa fac ceva si ptr micul dejun, am pregatit si niste snitele simple. 
Dar mai inati sa vb de cele cu cascaval:
Se ia o bucata de piept, peste care se pune o felie de cascaval, iar deasupra iar o bucata de piept. 
 Se da prin faina, ou, faina, ou, pesmet (mana „uscata”, mana „uda”) si se pune la prajit in ulei.
 Si acum sa trecem la cele simple, doar prin poze... ptr ca nu are sens sa adaug ceva..
Cum am pregatit garnitura? Cartofii se curata si se spala, apoi se cresteaza, punand in fiecare crestatura unt. Morcovii se curata, spala, si se taie rondele. Se pun legumele intr`un vas de yena, se sareaza si pipereaza si se adauga si restul de unt. Se da la cuptor cca 30 min. acoperit cu capac, si inca 10-15 min, fara capac, ptr a prinde culoare.
Noi am servit snitelele cu cartofii copti si cu gogosari si conopida murate.
Pofta buna! 
UPDATE: Sau in varianta "rotunda":

10 comentarii:

TeoBucatar spunea...

E o reteta care imi place si o fac cu orice carnita pentru ca are o savoare aparte cu cascaval!Te pup,Simo!

Petronela spunea...

Ce poate fi mai bun decat un snitel cu cartofi????
Stiu,are o multime de calorii,nu face bine prajeala,etc. dar eu declar ca-i o bunatate si imi place mult cum a iesit crocant....mmmce pofta mi-e dar...nu pot sa-l mananc deocamdata!!!
Te pup si o seara placuta!!!

Simona spunea...

Teo, si eu fac din orice fel de carne, dar constat ca am postat numai "snitele" din pui :)) Te pup

Simona spunea...

Petronela, stiu ca ingrasa... de azi am inceput iar perioada de "abtinere"... Dar tot voi mai gati (mai rar este adevarat!) prajeli, cartofi, etc. ptr iubitul meu. Din fericire m`a inzestrat D`zeu cu o mareee ambitie! :)) Te pup, seara minunata!

Anonim spunea...

fff bune , imi plac de numa !!!!

Simona spunea...

Pisicutz, o portie si ptr tine! Pupici

sara & Miki spunea...

Ce-mi place cascavalul cand se topeste in gura. Super meniu. Pup!

FLORY spunea...

Ooo da,imi place!Si cum arata cascavalul ala topit!Te pup!

Simona spunea...

Sara & Miki, ai dreptate, si noua ne place foarte tare. Pup

Simona spunea...

Flory, mercic. Pupici