RSS

miercuri, 10 august 2011

Mazare cu carne afumata de porc si carnati

Mamcarea de mazarea este una din preferatele mele si de aceea o prepar destul de des, si in orice fel de combinatie.. cu carne de porc.. pui.. fara carne.. etc.
Cautand prin congelator ceva... sa fac repede-repede... am gasit niste carne afumata de porc, din porcul proprietate mama & tata, injunghiat traditional in Ajun de Craciun. Ce urat suna... injunghiat... Dar nici "impuscat traditional" parca nu merge... Dar cica tre` sa promovam impuscarea... ca doar suntem veterinari...
Deci.. concluzie: pentru cine citeste ce bat eu campii... promovez sacrificarea animalelor pentru consum propriu, prin impuscarea cu glonte captiv!
Dar sa revin de pe campii la mazarea mea. :))

Ingrediente:
 500 g mazare congelata
300 g muschi afumat de porc
2 bucati carnat afumat (asta`i din comert... era ratacit prin frigider)
1 ceapa
2 rosii coapte
patrunjel


Am pus la prajit carnea si carnatii, iar cand s`au rumenit putin le scoatem pe o farfurie.
In uleiul ramas am pus la calit ceapa.
Cand ceapa a devenit aurie, am pus mazarea si o ceasca de apa, si am lasat sa fiarba.
Am adaugat si carnea si carnatii.
Dupa ce mazarea a fiert pe jumatate, am adaugat rosiile date prin razatoare.
Am mai lasat sa fiarba 10 min, apoi am adaugat patrunjel tocat si... cam asta a iesit:



 

4 comentarii:

Cristina spunea...

Si mie imi place mazarea! Buna mancarica ta!

Simona spunea...

Sar`mana! Pup yu`

victorita sanda spunea...

arata bine mancarica. iata cum fac eu mazarea :2 cepe ,1 ardei kapia si vreo 300 g bacon sau muschi afumat toate tocate le calesc cu doua linguri de ulei.Adaug putin bulion si suc de rosii si le las pe foc cca 2 minute amestecand continuu apoi adaug mazarea bonduelle bine spalata. Adaug apa si apoi carofii ,sare si o las la fiert pana mai scade zeama si se fierb cartofii.Se serveste cu patrunjel tocat.Incercati si nu ve-ti regreta . victorita sanda

Simona spunea...

Victorita Sanda, foarte tentanta reteta ta, cu siguranta o voi incerca. Eu fac mazarea in foarte multe variante, si in general cu ce am prin frigider :) si probabil ca nu sunt singura. Iti multumesc de vizita si de reteta!