RSS

vineri, 9 noiembrie 2012

Ciuperci cu kaizer si cascaval la cuptor

Exista mai multe varianta de ciupercute umplute la cuptor..  Eu am ales o varianta mai simpla, dar foarte gustoasa!

Ingrediente:
ciuperci champignon
cateva bucati de Kaizer
cascaval ras
putin ulei



Ciupercile – de preferinta cu palarioara mai mare, le-am curatat de coaja si codita, apoi le-am spalat bine, in mai multe ape.
Am uns cu putin ulei un vas de yena, in care am asezat palarioarele pe care le-am presarat cu sare si piper. Deasupra am pus kaizer taiat cubulete si cascaval ras. Am dat la cuptor pana ce cascavalul s-a topit de tot.
O bunatate!!!

9 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sunt ale mele,asa mult imi plac ciupercile!Pupici!

Truedelights spunea...

Si mie imi plac ciupercile! Sper ca mai ai! Sunt delicioase pregatite asa!

Biochimist la cratita spunea...

Arata grozav, vreau si eu o portie :)
Pupici!

Haplea spunea...

Foarte bine arata ciupercile!!!

Laura Nechita spunea...

Simo, sunt dementiale! ador ciupercile!
te-am pupacit!

catkitchen spunea...

Astea nu le-as putea refuza niciodata !!!! :) <3
Te pup, harnicutooo !!!!

Simona spunea...

@Mihaela, o portie mare, este a ta!! Pup
@Truedelights, mai fac o tura, sa ajunga!! Pupici
@Alina, am si ptr tine o portie! Pup
@Haplea, multumesc!
@Laurici, te astept la masa!! In sfarsit iti place si tie ceva :)) Pupici
@Adina, stiu!!! Dar din pacate nu-s culese din padure... :) Pup cu drag

The Wandering Oltean spunea...

Imi plac la nebunnie ciupercile pe gratar! Cu toate ingredientele pe care le-ai pus tu... omor nu alata :)

Simona spunea...

@Oltean, ciupercutele sunt bune oricum si oricand!!