RSS

duminică, 16 decembrie 2012

Coaste de porc la cuptor cu vin si sos de ceapa si usturoi



Pentru ca se apropie sarbatorile, si incep sacrificarea porcilor, zilele trecute am facut ordine in congelator. Si am gasit o punga de coaste de porc, pe care le-am pus la treaba... si a iesit o bunatate!!


Ingrediente:
1,4 kg coaste de porc
4 cepe potrivite
1 capatana usturoiu
250 ml suc de rosii
½ lingurita cimbru
½ lingurita ghimbir
½ lingurita ardei iute macinat
1 lingurita boia dulce
2 lingurite sare
200 ml vin rosu
1 lingurita dulceata de ardei iute



Coastele le-am fiert putin, cat si-au lasat spuma.
Intr-un castron am amestecat sucul de rosii, cimbru, boia, ghimbir, ardei iute pisat si sarea. 
Intr-o tigaie am pus la calit ceapa taiata julien si usturoiul taiat rondele. Am adaugat costele si am lasat cateva minute. Sucul de rosii l-am adaugat peste coaste. Am completat cu putina apa si am lasat sa fiarba la foc mediu pentru cca 1 ora. Spre final am adaugat 1 lingurita de dulceata de ardei iute.
Am servit alaturi de mamaliguta calda si castraveti bulgaresti.
Pofta buna va doresc!!

14 comentarii:

Unknown spunea...

Ce mancarica!! Numai buna pentru zilele reci! Pup

adnia spunea...

ce bine arata...si ce frumoase sunt vasele de prezentare!

Flori spunea...

Yamy! ce costite delicioase! Arata senzational!

Cristina spunea...

O mancarica perfecta pentru iarna!

catkitchen spunea...

Nu am mai mancat coaste de porc de-o vesnicie !! :(

Biochimist la cratita spunea...

Pune deoparte o portie si pentru mine, ca ajung imediat!

Danutza spunea...

Yumyyyyy, ce pofta mi-ai facut!!!

Ghiocel07 spunea...

Hmmmmm!!!!!Ce mancarica aromata, numai buna pentru sezonul rece....Iar castronasele tale sunt grozave. Te pup.

maria mihalache spunea...

chiar astazi ma gandeam la niste coaste si uite ca ai aparut tu cu ele!
pup si seara buna!

Laura Nechita spunea...

Simo, astea arata incredibil. mori de pofta langa monitor. imi vine sa ti le confisc! :))))
te-am pupacit!

Simona spunea...

Ce bine arata, cred ca au fost tare bune!!!

Simona spunea...

@Paula, merge la fix pe vremea asta! Pupici
@Adnia, multumesc frumos!! Pup
@Flori, multumesc! Pup
@Cristina, asa este! Pup
@Adina, te invit la masa!! Pup
@Alina, te astept la masa!! Pupici
@Danutza, sa-ti zic spor la bucatarit sau sa te invit la masa?! Pup
@Ghiocela, sar`mana!!
@Maria, atunci sa ai pofta!! Pup
@Laura, confisca-le!! Pupici
@Simona, foarte bune au fost!! Pup

Nicol spunea...

Ce bune trebuie sa fie! Cand mai faci, anunta-ma si vin la masa!!! Te pup

Simona spunea...

@Nicol, asa voi face!! :) Pupici