RSS

marți, 3 iulie 2012

Spaghetti cu carnat si sos de rosii

Acum ceva timp am avut o perioada in care gateam foarte des spaghetti sau pizza. In ultima perioada, greutatea nu-mi mai permite sa fac asemenea excese, dar, din cand in cand, mai "scap" la bunatati calorice.

Ingrediente:
200 gr spaghete
1 bucata de carnat de casa, uscat si picant
2 catei usturoi
1 cutie rosii in suc propriu
1 lingurita zahar
4 frunze busuioc
fulgi de ardei iute
sare
piper
ulei de masline
6 bucati miez de lapte natur


In putin ulei de masline am calit cateii de usturoi taiati pe jumatate, fara a-i lasa sa se arda. Dupa ce am scos usturoiul, am calit si ardeiul taiat feliute. Am adaugat rosiile si o lingurita de zahar.
Am potrivit de sare, piper, am adaugat si fulgi de ardei iute, si frunzele de busuioc spalate bine, si am lasat sa fiarba pana sosul a scazut.
Pastele le-am fiert in apa clocotita cu sare si ulei, conform instructiunilor de pe ambalaj. Le-am trecut sub jet de apa, apoi le-am scurs bine.
Peste pastele fierte am pus sosul si 3 bucati de miez de lapte natur.
Pofta buna va doresc!

22 comentarii:

sara & Miki spunea...

Imi plac spagetele, avem si noi in plan zilele astea. Pup!

Ramona Alina spunea...

Mie tare dor de paste, sotul meu cam fuge de ele, dar il mai pacãlesc:))
Eu iti dau prãji de zmeurã iar tu pastele, ok?

Simona spunea...

@Sara&Miki, ma bucur ca va plac! Pupici
@Ramona Alina, am aceeasi problema... al meu nu prea papa paste, dar imi fac de cap cand nu-i acasa :) Schimbul ramane valabil! Pup cu drag

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata bine.Eu nu-s prea prietena cu ele,in schimb Diana le papa cu mare placere.O trimit la tine in vizita.
Te pup!

FLORY spunea...

Rapide si delicioase!Pupici

strumfa bucatareste spunea...

eu nu zic nu la paste si carne :d

milica spunea...

Ador pastele,sub orice forma,mai ales ca se fac rapid si sunt usoare.Pup!

Mihaela spunea...

foarte bune sunt pastele, mai ales spaghetti yummy :)

Criz spunea...

Spaghetti cu carnati suna destul de tentant!

Cristina spunea...

Spaghetti cu carnati imi suna mai mult decat tentant!

Haplea spunea...

Si noi suntem fani paste!

Licuta Marin spunea...

O bunatate pastele tale!!!Yummy!Pupici!

Alice Kitchenette spunea...

Bine ai revenit......Yummy ce bine arata, imi plac tare muult pastele si chiar nu am mai facut demult buna idee!

ReteteSavuroase spunea...

Foarte bune! Si mie imi plac pastele foarte mult.

catkitchen spunea...

Eu mai am de tinut putintel regim , dar tare as papa o portie de-a ta !!! ;)

TeoBucatar spunea...

Faina prezentarea si spaghetele pe placul nostru!Pupici!

Simona spunea...

@Mihaela, o astept pe Diana la mine! Insotita de tine, binenteles! Nu de alta, dar tare-mi place tiramisu ala :)) Pup cu drag
@Flory, asa este!! Pupici
@Strumfita, te astept la masa! Pup
@Milica, asa este! Merg de minune ptr o masa pe fuga! Pupici
@Mihaela, ca bine zici! Pupici
@Cristina, sunt bune, dar la mine nu foarte des, ptr ca ingrasa :) Pupici
@Haplea, stiu, si aveti niste retete tare faine!
@Licuta, mercic! Pupici
@Alice, multumesc! Cam greu cu gatitul in perioada asta :) Te pup si ma bucur ca-ti plac pastele mele
@ReteteSavuroase, si mie-mi plac, dar ma feresc sa pap des :) Te pup si-ti multumesc de vizita!
@Adina, si eu sunt tot intr-un regim, dar din cand in cand mai scap :)) Te pup
@Teo, multumesc! Te pup

anda marinescu spunea...

Buna ziua. Imi face o deosebita placere sa citesc blogul dumneavoastra si sa vad ce mai este nou in blogosfera culinara. Mi-ar face deasemenea placere daca ati dori sa facem un schimb de link. Blogul meu este www.retete-sanatoase.ro .Astept cu drag un e-mail de la dvs, pozitiv sau negativ la adresa office@retete-sanatoase.ro

Cu stima,
Anda Marinescu.

Buburuza Bubu spunea...

iooooi vreau si eu paste....dau la schimb desert :) hugs!

Danutza spunea...

E fix pe gustul meu...as manca mereu dar trebuie sa ma gandesc si la silueta :))
Pup!

Simona spunea...

@Buburuza, daca-i pe schimb, iti ofer o portie dubla!! :) Pupici
@Danutza, si eu sunt la fel... :) Pupici

FLORY spunea...

Simona vroiam sa-ti spun ca d-na/d-soara care ti-a cerut schimb de link-uri are un site cu retete furate de peste tot.Daca te uiti o sa recunosti retetele Mayei,a le lui Laura Laurentiu,Alice Ciobanu,Sidy,ale mele....si cine stie poate si ale tale.Fura la majoritatea doar textul,asa nu bate tare laochi si isi mai face si reclama!