RSS

luni, 16 ianuarie 2012

Varza murata calita cu afumatura

Stiu ca mai toata lumea a intrat la detoxifiere, dar cu poftele iubitului nu te poti pune! Si de data asta a avut pofte de varza calita!

Ingrediente:
1 varza murata
cca 500 g carne porc afumata
suc de rosii
ulei
1 cescuta de apa



Varza am spalat-o in mai multe ape, si am mai lasat-o putin si la desarat.
Carnea am spalat-o bine, si am taiat-o bucati porivite.
 Carnea am calit-o pe toate partile in ulei incins.
 Am adaugat varza tocata nu foarte marunt.. am mai completat cu ulei... si o cescuta de apa.
 Si am lasat sa fiarba cca jumatate de ora... am adaugat putin suc de rosii si am mai lasat cca 5 min.
Am servit fierbinte cu mamaliguta si ardei iute!
 Pofta buna!

17 comentarii:

Oana spunea...

Asta nu am mai mancat demult! Mi-ai facut o pofta!!!!

Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ma ia cu lesin cand vad.Eu nu pot gati asa ceva sub nici o forma,Diana nu are voie varza absolut deloc si culmea este ca-i place foarte mult varza indifernt daca-i gatita sau cruda.Tocmai ei care este o fitoasa la mancare.Asa ca servesc de la tine.Te pup!

Haplea spunea...

Trebuie sa recunosc ca imi place tare mult varza!

Licuta Marin spunea...

Tare, tare buna!!!Cu mamaliguta calda e si mai buna!Pup!

Corina spunea...

Ai de mine ce-as mai manca....numai sa nu mi se faca rau! :) Pup

Maria spunea...

Ce apetisant arata.....Si ce ne place si noua:)Eu sunt singura care mananc cu mamaliga, dar mi-ai facut o pofta.....si chiar am sa o fac.Pupici:x

Cristina spunea...

Minunata! Dar ce fac cu cura mea de detoxifiere? In 2 zile am dat jos 1.8 KG!

Simona spunea...

Pai.. la treaba! Se preparata atat de usor.. ca nici nu apuci sa poftesti! Pupici

Simona spunea...

Da... stiu ca cea mica nnu poate papa varza.. Mititica ce-o pofti.. Te pup

Simona spunea...

Si noua la fel!

Simona spunea...

Cea mai buna varza este cea cu mamaliga calda si ardei iute! :)

Simona spunea...

Mancam cu moderatie sa nu ni se aplece, ca doar na.. trebuie sa terminam cratita! :)

Simona spunea...

Abia astept sa pap o portie si de la tine! :)) Te pup

Simona spunea...

Of ce ma oftici... :) Eu sunt mai puturoasa... abia astazi am reusit sa ajung la sala.. si mi-am propus ca de luni sa incep sa umplu si la mancare.. in sensul sa mai scot cate ceva (mai mult).
Cat despre varza.. eu ti-o recomand fiarta si fara carne si.. ai rezolvat ambele probleme! Pupici

Timea spunea...

Foarte buna varza murata cu afumatura...mi s-a facut si mie pofta :). te pup

Simona spunea...

Cui nu-i place varzica cu carnita de purcelus?? :) Te pup si-ti multumesc de vizita!

Anonim spunea...

Eu dupa ce scot carnea de la prajit,tau marunt o ceapa potrivita.Dupa asta pun50 ml vin peste ceapa si mai las 10 min sa se inmoaie ceapa.In rest la fel ca tine.POFTA BUNA!