RSS

joi, 8 decembrie 2011

Jumari de ou cu marar si ceapa rosie

Imi plac foarte tare ouale. In orice combinatie. Din pacate iubitul meu nu-i mare fan, si de aceea atunci cand i-au micul dejun sau pranzul singura, imi fac de cap. Azi va propun jumari cu marar si ceapa rosie.
Acest preparat imi aminteste de bunicul meu matern, Dumnezeu sa-l odihneasca; atunci cand mergeam in vizita intotdeauna ne facea aceste jumari (si in alte combinatii, cu care voi reveni), pe care le serveam alaturi de o mamaliga sanatoasa, pe care o aseza pe un fund de lemn si o taia cu ata.
Lasam nostaliga si.. ne apucam de treaba:


Ingrediente:
2 ouă
1 ceapă mică roşie
jumătate legătură mărar
sare
piper
ulei

Am tocat mărunt cepa şi am pus-o la călit în puţin ulei. 
Când şi-a schimbat culoarea am pus mărarul, spălat bine şi tocat şi acesta mărunt. 
Am amestecat bine.. am lăsat puţin să se călească mărarul, apoi am adăugat ouăle bătute. 
Am amestecat bine, ca oăule să se facă pe toate părţile.
Am servit alături de mămăliguţă fierbinte.
Este ca v-am adus aminte de copilarie??
Să aveţi poftă!

10 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Piei ispita!La ora asta sper sa rezist sa nu fac asa ceva!

Simona spunea...

:)))))) Pupici, Teo

Haplea spunea...

Pur si simplu delicios.

Simona spunea...

Haplea, ai perfecta dreptate!

Anonim spunea...

vai ce bune sunt !!!

Oana spunea...

Chiar ca aceasta reteta mi-a adus aminte de copilarie! Super!

Cristina spunea...

Daca ai sti cat de mult imi place...

Simona spunea...

Adina, stiuuu. As manca zilnic! Pup
Oana, vor mai urma cateva reteta de genu asta... cred ca perioada sarbatorilor imi produce o oarece melancolie :) Pupici
Cristina, stiu.. si mie.. Pupici

Petronela spunea...

Eiiii iata diferenta de varta...la tine o facea bunicul tau iar la mine tatal meu...:)))abia iesea mararul in gradina si el incepea cu "scrobul" caci asa il numea...Oricum sant minunate jumarile astea,cu sau fara amintiri.Te pup si o seara placuta!!!

Simona spunea...

Petro, mercic! Pupici dulci, o seara frumoasa!