RSS

marți, 23 octombrie 2012

Ardei bulgaresti in otet



Pana anul asta nu am facut conserve decat ca ajutorul mamei. Insa, acum s-a rasculat gospodina din mine si m-am pus pe treaba. M-au ajutat foarte tare retetele salvate de-a lungul timpului de la voi, si va multumesc tuturor prietenilor mei virtuali, cei care vati regasit pana acum, sau va veti regasi.
Azi va voi prezenta reteta de ardei bulgaresti inspirata de la Flory, caruia ii multumesc!!

Ingrediente:
500 g ardei iuti bulgaresti
350 ml otet de vin
700 ml apa
1 lingura rasa sare gronjoasa
1 lingurita zahar
4 frunze de dafin
boabe piper
boabe mustar


Am spalat ardeii, apoi i-am asezat in borcane, asezandu-i usor pentru a nu-i rupe. In prealabil, pe fundul fiecarui borcan am asezat cate un ardei chilli, pentru a-i iuti si pe ceilalti.
Intr-un vas am pus apa, otetul, sarea, zaharul, boabele de piper si boabele de mustar. Am lasat amestecul pe foc pana a inceput sa clocoteasca, apoi l-am turant fierbinte, peste ardeii. 
Am infiletat, iar borcanele le-am infasurat intr-o patura si le-am lasat pana a doua zi.
Abia asteptam sa-i servim langa o ciorbita acra!

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Eu asa-i conserv de mult timp,sunt foarte buni.Te pup!

truedelights spunea...

Azi am pus si eu :) Nu putem lipsi sarmalutele sau ciorbica de un asa acompaniament!

Simona spunea...

@Cristina, multumesc de invitatie si de vizita! Pup
@Mihaela, si mama la fel, si tare ne mai plac! Pup
@truedelights, deci nu-s singura care pune conserve asa tarziu.. :) Pup

Unknown spunea...

Sunt forte buni.Multumesc.