RSS

miercuri, 25 martie 2015

Turte

Dupa o lunga perioada de absenta din blogosfera, incerc sa reiau treptat toate activitatile, printre care si Provocarea Secreta, care mie mi-a fost si-mi este tare draga :) Cu atat mai mult m-am bucurat sa revin in aceasta provocare, mai ales luna asta, cand gazda este Paula, al carui blog vi-l recomanda cu drag!
Paula mi-a dat la rasfoit blogul unei craite in bucatarie, de unde am ales aceste minunate turte!

Ingrediente:
500 g faina alba
1 lingurita bicarbonat
1 cana lapte batut
½ lingurita sare


Faina cernuta am amestecat-o cu sarea si bicarbonatul. Am adaugat treptat laptele batut, amestecand continuu, si framantand un altuat elastic ca cel de paine. In functie de tipul de faina folosit, cantitatea de lapte batut poate varia, de aceea este bine sa fie pus treptat.
Aluatul format l-am lasat la dospit cca jumatate de ora, apoi am impartit cantitatea in 2 bile, pe care le-am aplatizat si le-am copt intr-o cratita teflonata neunsa, pusa pe aragaz, la foc potrivit. Am copt turtele pe ambele parti, apoi le-am scos si le-am lasat sa se raceasca putin.
Au mers de minune alaturi de o cana de lapte batut, dar la fel de gustoase sunt si langa o fripturica sau o ciorbita!

11 comentarii:

Mihaela Mihalache spunea...

Bunica mea face turte de cate ori ajung pe la ea. Sunt dementiale!!!

Laura Nechita spunea...

Astea se mananca singure, dau dependenta! :))) Va pup!

Ghiocel07 spunea...

Acușica aș devora una..... Pupici.

Diaconta spunea...

Faine turtitele tale.
Au inceput sa-mi placa si mie "aluaturile" macar ca incerc sa ma tin departe de ele. :))))

Ramona Matache spunea...

Minunat arata, felicitari!

Merișor spunea...

De-ai sti ca chiar acum am la dospit aluatul sa fac asa ceva. :)
Tare bune sunt si le fac frecvent baietilor!

Cristina spunea...

ce frumoase ti-au iesit!!!

Haplea spunea...

Ce bunatate!

Danutza spunea...

Mmmmmm, ce bune si ce pufoase!! As manca una chiar acum , cu o cana de sana :P Ce pofta am :))

Te pup :*

Craita spunea...

Ma bucur ca ti-au placut. Sunt preferatele mele mai ales ca mi le pregateste intotdeauna bunica cu propriiile ei manute harnice pe care le indragesc eu atat de mult!

Craita spunea...

Ma bucur ca ti-au placut. Sunt preferatele mele mai ales ca mi le pregateste intotdeauna bunica cu propriile ei manute harnice pe care le indragesc eu atat de mult!