RSS

marți, 19 iunie 2012

Prajitura cu visine si cirese negre, si Tea Party

Desi sunt intr-un mic concediu, nu puteam lipsi de la petrecerea organizata de Emily. Luna aceasta Magda a ales culoarea mov.. si desi nu sunt mama Omida, aveam o presimtire ca aceasta va fi culoarea lunii! :P Asadar ne-am prezentat la Tea Party in mov, iar de pregatit, am pregatit o prajitura bunaaa, inspirata fiind de Cristina.

Ingrediente:
400 g visine si cirese negre, fara samburi
5 oua
200 g iaurt
100 ml ulei
250 g zahar
200 g faina + 2 linguri faina
2 lingurite de praf de copt

1 plic zahar vanilat
1 praf de sare
zeama de la 1/2 portocala
1 lingura otet



Am batut albusul impreuna cu zaharul spuma tare.
Am adaugat si zaharul vanilat.
Am adaugat apoi galbenusurile pe rand.
Folosindu-ma de o lingura de lemn, am incorporat pe rand iaurtul, uleiul, zeama de portocala, amestecand usor de fiecare data.
Am incorporat faina si praful de copt stins cu o lingura de otet.
 Am turnat aluatul intr-o ava rotunda, tapetata cu hartie de copt, apoi am presarat fructele tavalite prin faina.
Am copt prajitura in cuptorul preancalzit la 180°C pentru 45 minute.
Cand a fost gata, am lasat-o sa se raceasca, apoi am decorat-o cu ciocolata (cu lapte) topita pe baie de abur.
O bunate de prajitura a iesit!!






 O floare pentru fiecare!!

33 comentarii:

Emily spunea...

delicioasa si parfumata prajiurica ta! Pupicei si vacanta placuta!

dia spunea...

super!

Inchiriere dance floor spunea...

Oooooo, cirese negre vreau si eu!!!!! cu prajiturica sau fara :))

Antonina spunea...

Foarte faina dulcegaria! pupici

Danutza spunea...

Oho, ce bunatate! Gand la gand ca si eu tot prajiturica cu visine am facut :)
Pupici:*

Unknown spunea...

Cred si eu ca a fost buna, la cat de bine arata!! Pupici si o vacanta minunatat iti doresc!

maria mihalache spunea...

O combinatie care imi mangaie papilele gustative.

Paradis spunea...

Foarte faina si arata tare delicioasa!Imi plac tare mult ciresele/visinele:).xoxo.

Ghiocel07 spunea...

Prajitura am savurat-o dintr-o privire. Decorul excelent. Am luat si floricica pe care mi-ai oferit-o. Pupici.

Alice Kitchenette spunea...

Arata tare bine numai ingrediente delicioase intr-o combinatie perfecta. Yummy!

Simona spunea...

@Emily, ma bucur ca-ti place! Multumesc de urari, te pup si ne vedem la party :)
@Adnia, mercic. Pupici
@Inchiriere dance floor, abia am mai apucat cirese negre, inainte sa se treaca :) Multumesc de vizita de aprecieri
@Antonina, mercic. Pup cu drag
@Danutza, ma servesc cu o portie de la tine. Pupici
@Poliana, multumesc!! Te pup cu drag
@Maria, multumesc frumos
@Paradis, coombinatia a fost delicioasa! Te pup
@Ghiocela, ptr d-voastra un buchet mare de flori!! Va pup dulce
@Alice, iti multumesc! Te pup

Licuta Marin spunea...

Mmm, un deliciu!!!Este o feliuta si pentru mine, nu-i asa?Pup!

TeoBucatar spunea...

Ma gandeam eu ca faci ceva bun!Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Numai buna pe asa vreme calduroasa.Pup!

FLORY spunea...

Un deliciu de sezon prajiturica ta!Pupici

Ramona Alina spunea...

Ce bunãtate! mai ai?

Biochimist la cratita spunea...

Dementiala prajiturica! Pup

Mihaela Negrescu spunea...

o prajitura de sezon!!bun,bun!!ii simt parfumul pana aici!! :)Pupici!!

Simona spunea...

@Licuta, este o feliuta si ptr tine! Pup cu drag
@Teo, pai numai tu?! :)) Pupici
@Mihaela, de minune a mers pe caldura asta! Pupici
@Flory, asa este. Pupici
@Ramona, mai fac una!! Pup
@Alina, multumesc! Te pup
@Fantezie, parfumata, insiropata, delicioasa! Pupici

Simona spunea...

@Licuta, este o feliuta si ptr tine! Pup cu drag
@Teo, pai numai tu?! :)) Pupici
@Mihaela, de minune a mers pe caldura asta! Pupici
@Flory, asa este. Pupici
@Ramona, mai fac una!! Pup
@Alina, multumesc! Te pup
@Fantezie, parfumata, insiropata, delicioasa! Pupici

Buburuza Bubu spunea...

Oooo ce bunatate ai facut tu aici!!!Trebuie sa o probez si eu! Hugs

Haplea spunea...

Yuumyy cat de bine arata prajiturica!

Maria spunea...

Arata tare bine...iar combinatia delicioasa! Pupici si concediu placut!!!!!

Cristina spunea...

Minunata!!! Feliuta este pentru mine, nu-i asa?

The Wandering Oltean spunea...

Adevarat o bunate de prajitura

Simona spunea...

@Buburuza, ti-o recomand cu mare drag! Pupici
@Haplea, mercic mult
@Maria, multumesc frumos de aprecieri si urari! Pup si eu
@Cristina, binenteles!!! Multumesc ptr reteta! Pupici
@Oltean, foarte gustoasa a iesit!

Adela Zilahi spunea...

Extrem de bine arata!! Ma servesc si eu !!! Weekend minunat!

Simona spunea...

@Adela, serveste cu placere!
Te pup

catkitchen spunea...

Eu inca nu am apucat sa fac nimic ptr party :( , dar praji ta e super delicioasa !!

Simona spunea...

@Adina, si eu am avut altceva in plan, dar timpul nu mi-a permis... Mai ai timp pana pe 3 iulie.. asa ca, abia astept sa vad ce ne oferi!
Pupici

Timea spunea...

Tare buna si gustoasa! Si prezentarea foarte frumoasa! pup

Simona spunea...

@Timea, multumesc! Te pup

Lulu spunea...

Arata delicios!!