RSS

duminică, 13 noiembrie 2011

Varza calita cu kaiser si bacon

Ne place foarte tare varza, cu orice. Până acum am făcut cu carne afumată de la borcan, cu guşa de porc, cu kaiser, şi de săptămâna viitoare când începe postul Crăciunului, o voi face simplă.
În general la varză, şi nu numai, eu folosesc un tuci (sau cratiţă) de aluminiu... ptr că îmi place foarte tare cum iese mâncarea. 

Ingrediente:
1/2 varză medie
1 ceapă mică
100 g kaiser şi bacon
suc de roşii
mărar proaspăt
ulei
sare
delikat

Am călit kaiserul şi baconul câteva minute.
Când a fost gata, l-am scos şi l-am pus deoparte.
Am călit ceapa tocata mărunt, iar când a fost aurie am adaugat varza tocată fin.
Am pus o ceşcuţă de apă şi una de ulei, şi am lăsat să fiarbă. Când a scăzut, am pus sucul de roşii.
Am adaugat kaiserul şi baconul prajite.
Am portivit de sare şi am pus un pic de delikat. Când varza a fost gata am adaugat mărar verde tocat marunt
Am servit cu ardei iute şi mămăligă caldă!
Pofta bună!

5 comentarii:

Cristina spunea...

Varza calita e una din mancarurile mele preferate!

Anonim spunea...

de cand imi sta gandul la o vraza calita cu ciolan , iar acum cand vad la tine .... nu mai rezist !!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

As manca si cu ochii ,dar din motive de sanatate nu se poate.te pup!

Simona spunea...

Cristina, si a mea! Te pup
Adina, o idee foarte buna! Pupici
Mihaela, o farfurie de varza virtuala nu face rau! Pup

Unknown spunea...

.....face pofta mai mare!!!