RSS

miercuri, 27 noiembrie 2013

Fursecuri simple cu vanilie



De cateva luni tare greu ajung sa onorez anumite proiecte, si nu pentru ca nu mi-as dori.. doar ca.. timpul asta zboaraaa atat de repede.. Cum de cateva luni am lipsit de la provocarea "Dulce Romanie", luna asta mi-am propus sa nu lipsesc!! Mai ales ca luna aceasta gazdele provocarii sunt Laura si Liana sau Transylvanian Kitchen! Cele doua surori ne-am dat doua teme sau ingrediente: varza si fursecuri. Cu varza sunt prietena doar daca-i calita sau salata, iar la fursecuri.. dupa multe cautari am optat ptr niste fursecuri simple.. simple si parfumat.. simple si deliciase!! Pentru reteta m-am inspirat de la Miha, ca prea tare mi-au placut fursecurile alea ale ei..

Ingrediente:
150 g unt
100 g zahar
1 plic zahar vanilat
1 ou
200 g faina alba
1 esenta vanilie


Untul l-am lasat la temperatura camerei, apoi l-am mixat usor. Am adaugat zaharul, zaharul vanilat si esenta de vanilie, si am mixat pana s-a topit zaharul, iar crema a devenit spumoasa. Am adaugat oul, continuand mixarea, apoi faina in ploaie. 
Pentru o mai buna omogenizare am scos paletele mixerului si am amestecat cu o paleta sau lingura.
Aluatul format l-am pus intr-un posh si am spritat mici gramajoare intr-o tava tapetata cu hartie de copt. 
Am dat tava la cuptorul preincalzit pentru 15-20 minute, sau pana ce talpa fursecului s-a colorat putin. Inainte de a scoate tava eu am adaugat fulgi de ciocolata deasupra, dar nu s-au „lipit” toti.
Am scos fursecurile din tava si le-am lasat sa se raceasca.
O bunatate frageda si parfumata!!

2 comentarii:

Liana@Transylvanian Kitchen spunea...

Delicioase! Mulțumim de participare!

Alex@Bucataria Familiei mele spunea...

Wow..arata minunat !!!