RSS

duminică, 31 mai 2015

Parada Traditie si gastronomie romaneasca


Cine nu iubeste mancarea si traditiile romanesti?! Recunosc, sunt fan! Asadar nu puteam sa nu ma alatur proiectului initiat de Gina - Traditie si gastronomie romaneasca
In luna martie Gina ne-a provocat sa invartim sarmale, de orice fel, in orice combinatie si sa ne amintim de traditiile specifice lunii martie! Am continuat lista bunatatilor in aprilie, alaturi de Cerasela Badr El-Din, care ne-a pus sa facem drob si sa aducem Pastele in farfurii si-n povestile nostre. Si cum luna asta am fost gazda, am provocat fetele sa ne serveasca aluaturi dulci sau sarate!

Mai jos va prezint parada delicioasa a acestei luni, intr-o ordine aleatrorie:




1. Sidy a spus prezent si ne-a adus niste bunatati (de mult le am si eu pe lista) de Pogaci cu jumari, chimen si cascaval

2. Gina ne-a adus o bunatate invartita - Placinta ciobanului invartita cu branza si jumari

3. Merisor a venit cu un cos plin de Colaci pufosi si delicioasi


4. Hellena nu s-a lasat mai prejos si ne imbie papilele gustiative cu o Placinta cu branza si cartofi 

5. O alta bunatate am primit de la Monya, care a venit in cos cu o Invartita cu rahat si stafide

6. Cum o paine nu putea lipsi, Margareta a spart gheata cu o delicioasa Paine de secara cu seminte

7. Draga de Medi ne-a adus o bunatate de Paine cu oua fierte

8. Lili a ador o reteta noua ptr mine - Malai dulce

9. Si cum nu puteau lipsi Branzoaicele, Luminita a facut un cos intreg sa ne serveasca

10. Vera ne-a adus un articol foarte interesant, extrem de bine structurat si de mare ajutor bucatareselor incepatoare in ale aluaturilor.

11. Cristina, asa cum ne-a obisnuit, ne-a adus calendarul traditiilor din aceasta luna, foarte interesant!!
Si dupa ce ne-am delectat cu un articol atatd e frumos, zic sa si gustam din painicile cu branza pe care Cris ni le-a pregatit cu atata drag! 



12. Daniela a spus prezent si ne-a invitat la o Placinta cu varza, absolut minunata!

13. O alta bunatate ne-a pregatit Vicky, o branzoaica pufoasa si delicioasa!

14. Laura ne imbie la un preparat de origine saseasca, preluat de romani si indragit in zona din care este ea - Hencles se numeste.. si eu zic sa-l incercam si noi, ca sa vedem daca-i atat de bun pe cat arata!

15. Iar pentru provocare, eu v-am adus o rasucita cu mac!
Multumesc Ginei pentru acest proiect minunat, si nu in ultimul rand multumesc tuturor fetelor care mi-au fost alaturi atat mie cat si ei!
Va imbratisez cu mare drag si va invit sa ne alaturam si gazdei de luna viitoare!

8 comentarii:

Gina Bradea spunea...

Splendida parada, felicitari din tot sufletul! Articolele sunt grozave, iar preparatele atat de savuroase, incat am salivat din abundenta, citind :)

Merișor spunea...

Frumoasa parada, Simona!
Felicitari! Mi-a facut placere sa particip, mai ales ca si eu iubesc aluaturile.
Pup!

Diaconta spunea...

Minunate preparate ai avut la aceasta parada Simona.
Felicitari tuturor!

PanaCris spunea...

Super parada, super aluaturi!Felicitari tuturor! :-* Încep să-mi placa paradele astea ;) :-*

Simona spunea...

Va multumesc ptr aprecieri! Meritul este al fetelor participante, carora le multumesc ptr ca mi-au fost alaturi!

maria mihalache spunea...

Felicitari si multumiri!

Laura Nechita spunea...

Mama mea, ce nebunie aici...nici nu stii la care sa te opresti...Moare omul de pofta, bravoo! Felicitari pentru toata munca si rezultatele minunate!
Vrem cate un cos plin cu bunatati la plecare :))) Muaah!

Unknown spunea...

Felicitari, Simona! O parada deosebit de frumoasa cu o sumedenie de bunatati! Multumim pentru provocarea minunata! Felicitari tuturor fetelor! :)