RSS

vineri, 4 ianuarie 2013

Surimi pane

Vati saturat de porc? Si noi! Ce va voi prezenta nu-i o mancare usoara, dar macar nu-i porc :) Plus ca se face foarte rapid!

Ingrediente:

12 batoane surimi
2 oua
faina
sare
piper


Batoanele de surimi le-am lasat sa se decongeleze.
Intr-un vas am batut ouale cu putina sare si piper, iar in alt vas am pus faina. Am dat fiecare baton de surimi prin faina, apoi prin ou, si iar prin faina si le-am pus la prajit in ulei.
Le-am prajit pe toate partile, apoi le-am scos pe o platou in care am pus servete de hartie.
Noi am servit alaturi de rondele de calamar pane (de data asta cumparate, dar pot fi pregatite si in casa), cartofi pai prajiti si sos de hrean (hrean ras - conservat, smantana, zeama de lamaie, putina miere, sare).
Va invit la masa!!

15 comentarii:

Bucate Apetisante spunea...

Chiar ma gandeam intr-o zi ce se mai poate face cu surimi, in afara de a-i baga in salata.
Nu m-am gandit deloc sa-i fac pane.
Interesanta ideea, voi incerca si eu cand mai cumpar.

Paradis spunea...

Eu am dat pe diete:).Arata tare bine ce ai tu pe farfurie :)❤.Iti doresc un An Nou Fericit!❤

milica spunea...

Multumesc de invitatie!Servesc cu drag.Te pup!

maria mihalache spunea...

Ultima data am mancat la Revelion dar dau o fuga pana la tine sa ma servesti cu o portie.
Pup cu drag!

Alexandrina spunea...

Buna dimineata!Te asteapta pe blogul meu o nominalizare la Blogul anului 2012. Sper sa-ti faca placere sa o accepti.
O duminica frumoasa!

http://de-alebubulinei.blogspot.ro/2013/01/blogul-anului-2012-blog-of-year-2012.html

Cristina spunea...

Suna bine! Cand ma intorc din vacanta sper sa apuc sa probez, sunt curioasa sa le gust pane...

Adela Zilahi spunea...

Un premiu te asteapta la mine!! Pupici!

Danutza spunea...

Wow, ce super arata!
Pup!

Simona spunea...

@Bucate apetisante, si eu am aceasta curiozitate, iar varianta asta mi-a venit de la rondelele de calamar si de ceapa :) Pup
@Paradis, multumesc! Un an minunat si tie! Pup
@Milica, pup si eu!!
@Maria, o portie in plus nu strica, nu?! Pup
@Alexandrina, multumesc ptr nominalizare! Pupici
@Cristina, eee.. nu-ti pot spune decat sa ai o vacanta placuta! Pupici
@Adela, multumesc frumos! Pupici
@Danutza, mercic! Pupici

FLORY spunea...

Da,m-am saturat!Iar ideea ta e binevenita!Pupici

Unknown spunea...

Stii ca n-am mancat pana acum surimi? Zici ca sunt bune? Ia sa incercam :)

Danutza spunea...

Iti ofer cu drag un premiu (probabil ca l-ai mai primit) si te astept pe blog sa-l ridici! :)

Simona spunea...

@Flory, ma bucur ca iti place! Pupici
@Brandusa, noua ne-au placut.. Oricum pana nu incerci nu vei sti :) Pup
@Danutza, multumesc ptr premiu! Pupici

The Wandering Oltean spunea...

Sunt cam singurul in intuneric pe aici :) Ce sunt surimi astia?

Simona spunea...

@Oltean :)) Surimi sunt niste bastonase facute din pasta din carne de peste.. sau mai bine spus, arata ca o foaie de lasagna rulata foarte bine, avand culoarea alba la interior, iar la exterior culoarea roz-frez :)