RSS

marți, 14 ianuarie 2014

Branza de vaca marinata in ulei de masline si condimente

Din fericire pentru noi, branza avem zilnic la dispozitie.. fie de vaca, fie de oaie, si ocazional de capra. Pentru a nu ne plictisi, am incercat sa imbunatatesc gustul clasic al branzeturilor, marinandu-le de data asta in ulei de masline. O bunatate!!


Ingrediente:
400 g cascavea de vaca afumata
200 g telemea proaspata vaca
½ ardei iute verde
1 crenguta rozmarin
ienibahar boabe
ienibahar pulbere
coriandru boabe
piper negru
piper rosu
marar uscat
busuioc uscat
tarhon uscat
5 catei usturoi
ulei de masline


Branzeturile le-am taiat cubulete de cca 1,5 -2 cm si le-am asezat intr-un borcat curat. 
Ustroiul si ardeiul le-am taiat rondele, condimentele le-am amestecat si le-am pus printre bucatile de branza. Am adaugat uleiul de masline, am capsat borcanul si l-am lasat 7 zile intr-un loc racoros, in cazul meu pe geamul din bucatarie. 
Dupa cele 7 zile le-am consumat cu mare pofta, ca tare bune sunt!!
Va poftesc la o branzica delicioasa!!!

10 comentarii:

Cristina spunea...

Eu vin la masa!

TeoBucatar spunea...

N-am facut niciodata dar tare curioasa sunt ce buna o fi cu atatea arome!

Biochimist la cratita spunea...

Eu am facut si spun cu mana pe inima ca e grozava. :) Eu am pus si o tara de piper cayenne ca ne place picantel.

Stefy spunea...

simona, arata bine tare de tot!!!

Haplea spunea...

Mmmm...tare bine atata!

coco spunea...

buna idee, iubesc tare mult branzeturile!

Anonim spunea...

Si eu tot am zis ca fac , dar uite ca nu am mai aoucat !! :(

maria mihalache spunea...

am tot zis ca fac si eu dar nu am reusit sa ma tin de cuvant.

Simona spunea...

Va multumesc ptr aprecieri!!
Pupici dulci

catkitchen spunea...

Tot zic ca fac si eu si uite ca nu mai apuc :( ....