RSS

miercuri, 30 septembrie 2015

Gogosi umplute

A venit toamna.. ploaia asta urata parca imi accentueaza starea de lene.. :) Dar pentru mine vremea asta inseamna aluaturi.. cuptor fierbinte.. De data asta a fost aluat, dar fara cuptor: gogosi prajite in ulei! Si umplute! Reteta ii apartine lui Stefy, al carui blog il stiam atat de bine, dar pe care d-na Geta Cipaianu mi l-a dat la rasfoit in "Provocarea secreta" :) Stefy a umplut gogosile cu dulceata de capsuni, eu cu ciocolata pentru al meu barbat, si gem de gutui pentru mine.

Ingrediente:
500 g faina
220 ml apa calduta
7 g drojdie uscata
1/2 lingurita sare
1 plic zahar cu aroma de rom
50 ml ulei pentru framatat
ulei pentru prajit


Faina am cernut-o intr-un bol, adaugand drojdia, zaharul si sarea, iar la final treptat apa calda.Cantitatea de apa poate varia de la un tip de faina la altul, de aceea ar fi bine sa o adaugati treptat, pana ce aluatul prinde consistenta. Am adaugat cate putin ulei, si am framantat aluatul cateva minute pana a devenit elastic. Am lasat la crescut cca 1 ora. Cand aluatul si-a triplat volumul, am rupt bucati din el, pe care le-am aplatizat, punand in centru cate o jumatate de lingurita de ciocolata/gem, iar apoi am strans capetele. Am prajit gogosile in ulei incins pentru cateva minute.
Pofta buna!

6 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Vreau si eu macar una.Pupici

maria mihalache spunea...

Am facut si eu zilele trecute simple.....mmm.....tare bune gogosicile astea!

In bucatarie la Sidy spunea...

Hm...cat sunt de gustoase !
Eu de obicei le fac goale si apoi le umplu....trebuie incercata si reteta ta !

Retete-Haplea spunea...

Ce pofta mi-ai facut!!

Laura Nechita spunea...

Pfff, ce pofte ne faci :P :))))) Fa acum cat e timp :)))) Va pupacim!

Diaconta spunea...

Tentante rau gogosile astea ale tale Sim0.Mi-ai facut o mare pofta.Pupici