RSS

miercuri, 3 octombrie 2012

Fazan cu legume si cus-cus

Bunatatea asta de fazan a fost gatita pentru o zi mai speciala, unde cantitatile au fost  mai mari. De aceea nu le voi specifica, fiecare va pune dupa gust!
Cu aceasta reteta voi participa la Provocarea "Dulce Romanie"!

pulpa si piept de fazan
ceapa
ardei gras verde
ardei capia
rosii
sare
piper
paste cus-cus


Ceapa am taiat-o julien, ardeii – bastonase, si le-am pus la calit in putin ulei. Cand legumele s-au inmuiat am adaugat bucatile de carne, si am acoperit cu apa.
Am lasat sa fiarba cca 1 ora, apoi am adaugat rosiile tocate si am mai lasat cca 30 minute, la foc mic.
Am servit alaturi de paste cus-cus.
Pofta buna va doresc!

10 comentarii:

sara & Miki spunea...

Acun ceva timp am primit si eu un fazan. A fost un deliciu, asa ca mi-ai facut pofta! Pup!

Cristina spunea...

Este bun cu siguranta!

catkitchen spunea...

Si mie mi-ai facut pofta !!! ;)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Carnea de fazan este foarte buna.Mi-ai facut pofta cu mancarea ta.
Pupici multi!

Simona spunea...

@Sara&Miki, ptr mine supa de fazan este nr. 1!!! Dar nici aceasta fripturica nu-i de lasat! :) De nu stateati asa departe, va dadeam un pont unde puteti gasi fazani :) Pup
@Cristina, asa este! Pup
@Adina, la vanatoare cu tine! :)) Pupici
@Mihaela, asa cum am spus mai sus, supa este ptr noi cea mai ce! :) Pupici

Unknown spunea...

Eu fazan nu cred sa fi macat, asa ca iau de la tine!! pup

Simona spunea...

@Paula, serveste cu placere ca avem destul! :) Pup

Buburuza Bubu spunea...

Suna tare apetisant reteta ta!!!Love It!!!! hugs

Licuta Marin spunea...

O delicatesa super delicioasa!!!Yummy!Pup!

Simona spunea...

@Buburuza, ma bucur ca-ti place!! Pup
@Licuta, asa este! Pup