RSS

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Crap la cuptor

Acest crap l-am pregatit in prima zi din an, cand conform traditiei trebuie sa papam peste. La cat de mult ne place noua pestele (in mod deosebit proaspat, adica refrigerat) as merge cu superstitia saptamanal!

Ingrediente:
1 crap de cca 1 kg
condimente pentru peste
piper alb
1/2 ardei rosu
1/2 ardei verde
2 cepe medii
5 rosii
1 lamaie
1 1/2 capatana usturoi
1 fir patrunjel verde
1 cana de apa
ulei masline
sare


Pentru inceput am condimentat peste cu condiment special pentru peste si piper. L-am dat la rece pentru 2-3 ore.
Intre timp am pregatit o tava in care am pus ulei de masline. Am adaugat ardeii taiati pe lung, ceapa julien, iar cateii de usturoi intregi. Pe patul de legume am pus pestele, in interiorul caruia am adaugat cateva felii de lamaie si 1 fir de patrunjel verde. Langa si deasupra crapului, am pus bucati de rosii, si felii de lamaie. Am adaugat o cana de apa, si am dat la cuptor, la foc mediu cca 1 ora jumatate. In aceasta perioada am intors peste o singura data.
Cam asa arata la final!
Noi am servit pestele cu mamaliga. A iesit foarte bun!! Cu siguranta voi mai face in combinatia asta!
Pofta buna!

17 comentarii:

dia spunea...

si eu pregatesc pestele asa....si pot spune cu mana pe inima cat e de bun!

Oana spunea...

Si mie imi place la nebunie pestele. Am gatit asta vara un crap si am urmat aproximativ aceasi procedura ca si a ta.
Arata fantastic! Mi-e pofta :D:D:D
Pupici :*:*:*

Maria spunea...

Wow, o reteta si o prezentare de nota 10*!!!Mamaliga cu peste......:)raman fara cuvinte:)Pupici:x

Denisa spunea...

ce pofta imi e:*:*

DiaMar bucataria galbena spunea...

O bunatate pestele tau.Sa va fie de bine.Te pup!

Cristina spunea...

Un peste nu refuz niciodata! Saptamana viitoare imi fac si eu peste, gata cu dezmatul din vacanta!

Simona spunea...

Deja i-am uitat gustul, deci trebuie sa mai fac odata! :)

Simona spunea...

O reteta usoara si gustoasa! Sa nu mai spun ca-i buna si ptr silueta (daca nu-i prea gras pestele!). Pupici

Simona spunea...

Multumesc Maria! Pestele fara mamaliga parca nu are farmec, zic eu! :)

Simona spunea...

Serveste cu placere! :) Mercic de vizita.

Simona spunea...

Mihaela, multumesc! Pupici

Simona spunea...

Ce bine de unii care au vacante prelungite! :) Te pup si astept sa "gust" si eu din pestele tau!

Haplea spunea...

Cat de bun este!!

Licuta Marin spunea...

Peste nu pot refuza, e preferatul meu!Tare bun!Pup!

Simona spunea...

Haplea, chiar ca bun! :)

Simona spunea...

Si eu la fel sunt.. ador pestele sub orice forma! :) Pupici

Jakab Andras spunea...

Da! si noi facem pestele la fel ,ador pestele sunt pescar vechi ,e foarte bun ,Andrei