RSS

vineri, 18 ianuarie 2013

Piureu din cartofi copti, cu friptura innabusita de pui

Nu-i asa ca va era dor de un puiut de curte?!  Ca uitati ce bunatate va aduc! :)


Ingrediente:
1 copan, 2 aripioare, 1 ficat pui de curte
6 catei usturoi
10 cartofi micuti
cca 100-150 ml lapte dulce
50 g unt
o lingura parnezan ras
sare


Carnea de pui am innabusit-o ptr 1 ora... mi-am dorit carnea foarte frageda. Pe la jumatatea timpul am pus cateii de usturoi, lasandu-i pana s-au inmuiat, apoi i-am indepartat.
Cartofii mici (cat oul de gaina) i-am spalat si i-am pus in folie. I-am dat la cuptor ptr cca 1 ora. 
Cand au fost gata, i-am curatat rapid (si ptr a nu se raci.. si ptr ca ma frigea), i-am pus intr-un vas de ceramica. Am adaugat untul si sarea si am pasat cartofii. Am adaugat lapte, putin cate putin, amestecand bine. Daca mai este nevoie completati pana veti obtine o compozitie pufoasa. La final am pus parmezan ras. Vasul l-am tinut la cald pana la servire.
Am facut o salata din 3 rosii, 1 castravete, 1 ceapa mica rosie, 1 ardei capia mic, 1 ardei gras verde mic, ½ ardei gras rosu, sare, otet balsamic si ulei de masline.
Am servit piureul cu carnita de pui, salata asortata si... o cana de vin!!!
Pofta buna va doresc!

6 comentarii:

Rita Oarga spunea...

Iar ma ademenesti cu aranjamentul tau rustic. Servit in felul acesta, e o capodopera mancarea asta. Ce culoare splendida are puiul!
Un weekend frumos sa ai!

Danutza spunea...

Bun rau puiutul de curte ... si ce bine arata cu piure .... mmmmm :)
Pupici!

FLORY spunea...

Ce iddee minunata piureul cu cartofii copti!Totul arata delicios!
Pupici ,Simo!

Simona spunea...

@Rita, multumesc de aprecieri! Dupa cum probabil se vede, imi plac foarte mult elementele traditionale :) Pupici
@Danutza, multumesc! Ptr mine, puiul de curte este cel mai the best! Pupici
@Flory, multumesc!! Pupici

Timea spunea...

Bun puiul tau!!!

Simona spunea...

Timea, chiar ca bun!!! Pupici